"MELOMANIA": Nada Que Dicir son elixidos para a campaña do novo Ibiza Spotify

2011/04/13

Nada Que Dicir son elixidos para a campaña do novo Ibiza Spotify

Nada Que Dicir é un grupo valenciano formado no 2008 por cinco rapaces que non superan os 22 anos de idade e que a pesar da súa mocidade  teñen  a música como a maior icona e entretemento nas súas vidas. E pouco a pouco van recibindo os froitos de tanto esforzo e ilusión, xa que veñen de ser elixidos por Seat como banda emerxente da campaña do novo Seat Ibiza Spotify.
A súa primeira maqueta chegou en 2009, gravada na súa propio local de ensaio da man do produtor Pau Paredes e chegaron a vender 1.000 unidades.
A principios do 2010 proban sorte cun EP "Caramelo Veintidos" e grazas á publicación do  mesmo conseguen un contrato discográfico con Digisep Music / Warner Music Spain. O seu primeiro disco "Billete De Ida" foi gravado nos Estudos Caramelo (Valencia) da man do produtor Fernando Boix e masterizado en Sterling Sound (New York, EEUU) polo prestixioso enxeñeiro Dave McNair.



www.nadaquedecir.es

No hay comentarios: